صابون بچه برای صورت • ❤️ فانی لند

لایه برداری بیش از ۲ بار در هفته اگر پاک کننده همیشگی صورت شما حاوی اسکراب است، دانستن این مسئله برای شما خیلی مهم است. نکته ای که مهم است و تفاوت ایجاد می کند، این است که چه وقت، چند بار در روز و با چه پاک کننده ای صورت خود را بشوییم. یادتان باشد، از بین نبردن آلودگی هایی که در طول روز روی پوست جمع می شود، باعث تحریک پذیری و التهاب پوست و ایجاد آکنه می شود.

دکتر جوشا زیچنر، مدیر مطالعات آرایشی و بالینی درماتولوژی می گوید پاک کردن و شستشوی صحیح صورت از آکنه پیشگیری می کند. به ویژه، اگر محصولات آرایشی برای مدت زیادی روی پوستتان مانده است. این برند دارای انواع محصولات آرایشی و بهداشتی مراقبت از پوست و مو می باشد . این محصولات باید مدت زمانی که شما میتوانید در خارج از منزل شنا کنید یا فعالیتهایی که باعث عرق کردن میشوند را انجام دهید را نشان دهند به عنوان مثال کرم ضد آفتابی که عیار حفاظتی آن ۱۵ است به مدت ۴۰ دقیقه دارای قابلیت ضد آب میباشد.

ضدآفتاب های شیمیایی برعکس نوع فیزیکی فوق الذکر به جای منعکس کردن اشعه آفتاب، UV موجود را جذب می کند و مقدار طیف های محدودی را بازتاب می کند و به این صورت از رسیدن آنها به پوست و نفوذش جلوگیری می کنند. فراموش کردن شستن پوست قبل از خواب شستن صورت قبل از خواب یک کار سریع است. ضد آفتاب در اشکال مختلف از قبیل کرم، لوسیون، ژل، اسپری و سایر موارد در بازار وجود دارد. برای از بین بردن لکهای صورت، جلوگیری از افزایش لکها و حتی در برخی موارد تغییر رنگ پوست، کرمهای متفاوتی تولید شده است اما شرکت «پرایم» (Prime) کرم ضدآفتابی را تولید و طراحی کرده که هر 3 ویژگی را باهم دارد.

برای مثال کرم ضد آفتاب SPF 50 رنگی مناسب پوست های چرب است این کرم حفاظت بالایی در برابر نور خورشید دارد رطوبت پوست را حفظ می کند و از پیری زودرس جلو گیری می کند و دارای ویتامین C , E است. يكى از قدیمی ترین و بهترین مارک های کرم ضد آفتاب سى گل است كه در سال ١٣٦٩ وارد بازار شد . بین کرم های ضد آفتاب رنگی ایرانی و خارجی که استفاده کردم، پریم بین ایرانی ها بهترینه و قابل رقابت با نمونه های خارجیه.

اگر شما هر گونه سوالی در رابطه با کجا و نحوه استفاده از کرم ضد آفتاب لافارر دارید، می توانید با ما در صفحه وب تماس بگیرید.