سایبان برقی منصف

ساخت سایبان برقی

سایبان برقی یک سقف ثابت یا جمع شونده است که به قسمت خارجی ساختمان متصل می شود و در خانه ها ، اماکن تجاری استفاده می شود. با یک سایبان می توانید با کنترل میزان نور خورشید یا محافظت در برابر باران از فضای مورد نظر خود مانند تراس ، بالکن ، پارکینگ بدون سقف لذت ببرید. ناگفته نماند که سایبان ها یک اثر هنری هستند و یک عنصر معماری هستند که به فضای شما ، از جمله پارکینگ ، بالکن ، تراس ، استخر ، رستوران ، سالن ، ویلا ، هتل اضافه می شوند. نمایی زیبا می دهد. سایه نور سایبان ها و دوش های بادوام را ارائه می دهد. برای دیدن پروژه های Shadow of Light کلیک کنید.

مزایای استفاده از سایبان برقی

سایبان های جمع شونده در صورت تابش شدید آفتاب یا باران شدید ، سایبان ها را باز و در برابر آفتاب محافظت می کنند. مطالعات نشان می دهد که هوای زیر سایبان می تواند تا 20 درجه سردتر باشد. همچنین ، کمبود نور مستقیم خورشید در داخل خانه از گرمای بیش از حد و استفاده بیشتر از تهویه هوا جلوگیری می کند. لازم به ذکر است که این امر باعث کاهش هزینه تهویه هوا می شود.

ساخت سایبان مغازه

سایبان نوعی ضد آفتاب برای مبلمان منزل است. این محافظ از تغییر رنگ فرش و لوازم خانگی به دلیل تابش شدید خورشید جلوگیری می کند. ایجاد فضا نکته مثبت دیگر است ، اگر فضای لازم برای استفاده از محیط بیرون یا ایجاد پاسیوی زیبا را ندارید ، می توانید از سایبان استفاده کنید و یا حتی به راحتی یک غرفه کوچک برای تفرج های نشسته و خانوادگی ایجاد کنید.

 

کودکان خود را هنگام بازی در فضای باز راحت کنید

هوای خنک بهاری ایجاد کنید و دمای هوا را به 15 درجه سانتیگراد کاهش دهید

کاهش مصرف انرژی

امنیت

بهداشت محیط و سلامت جسمی

سایبان ها به عنوان یک عنصر معماری

نکته قابل توجه در مورد استفاده از سایبان این است که می توان از آنها به عنوان یک عنصر معماری در طراحی نما نیز استفاده کرد. سایبان های پیش ساخته از قابلیت های زیادی برای شکل دهی ، طراحی و نور پردازی برخوردار هستند و با کمی دقت و توجه در طراحی و ساخت سایبان های پیش ساخته ، نمای فوق العاده ای از فضا را به دست می دهد.

انواع سایبان های ساختمانی

افزودن سایبان به یک خانه یک سرمایه بزرگ است. سایبان ها را می توان روی در ، پنجره ، پاسیو یا پاسیو نصب کرد. این سایبان ها ، به ویژه پس از نصب بر روی پنجره ها با کاهش نور خورشید و بازتاب نور ، بهره وری انرژی را افزایش می دهند. همچنین با محافظت از شما در برابر آفتاب و باران استفاده از فضای بیرونی را افزایش می دهد. پس از تصمیم گیری در مورد بهبود فضای خانه یا محل کار خود با سایبان ، باید سبک ، پوشش و انواع سایبان ها را انتخاب کنید.

سایبان های ساختمانی به دو نوع سایبان ثابت و سایبان متحرک تقسیم می شوند. سایبان های پیش ساخته ثابت در مکان هایی مانند بالای درها و پنجره ها یا بالکن ها نصب شده و دیگر قابل جابجایی نیستند. سایبان های پیش ساخته متحرک نیز می توانند در محل منتقل شوند. بسیاری از مراکز خرید و مغازه ها از سایبان متحرک برای کنترل اندازه سایبان بر اساس تغییر جهت خورشید در طول روز استفاده می کنند. سایبان های متحرک شامل انواع دستی و برقی نیز می شوند.

سایبان برقی ثابت

سایبان های برقی یک ساختمان ثابت بر روی یک قاب یا قالب چوبی یا فلزی نصب می شوند و به طور دائمی در فضای مورد نظر نصب می شوند و امکان جمع آوری یا انتقال آن به مکان دیگر وجود ندارد. سایبان های ثابت یک قاب جوش داده شده دارند که به طور دائمی به دیوار متصل می شوند. این سایبان ها جابجا نمی شوند و بخشی دائمی از خانه یا محل کار شما هستند

مزایای تاج پوشش ثابت

محکم و بادوام

محافظت کامل در برابر انواع آب و هوا

ایده آل برای مناطق کوچکتر مانند پنجره ها و درها

سایبان متحرک ساختمان

سایبان  برقی متحرک در واقع نوعی نورگیر است که در موارد مختلف مورد استفاده قرار می گیرد و به صورت دستی و یا با موتور باز و بسته می شود. سایبان های سیار امروزه در ساختمان ها ، ویلا ها و ساختمان ها مورد استفاده قرار می گیرند و طرفداران بسیاری دارند. از کاربردهای سایبان می توان به سایبان های حیاط متحرک ، سایبان های متحرک پارکینگ ، سایبان های متحرک استخر و … در سایبان های ساختمان های متحرک ، زاویه آنها را با توجه به سلیقه و شیب مورد نظر تغییر داد.

1. سایبان تاشو متحرک

سایبان برقی تاشو کاربردهای زیادی دارد و می تواند در هر منطقه اعم از بزرگ یا کوچک مورد استفاده قرار گیرد. حتی می توانید از یک سایبان تاشو در بالکن استفاده کنید. برای نصب سایبان تاشو می توان آن را در تراس و بالکن نصب کرد و از سایه آن به درستی استفاده کرد. استفاده از سایبان متحرک تاشو به شما امکان می دهد از پارکینگ ، استخر و حیاط نهایت استفاده را ببرید.

۲. سایبان کشویی

یک سایبان برقی کشویی به خانه شما متصل می شود ، اما می تواند باز شود و یا به عقب کشیده شود تا منطقه ای از انتخاب شما را پوشش دهد. سایبان متحرک که امروزه در بین مردم بسیار محبوب است ، سایبان انعطاف پذیر است که دارای موتور الکتریکی است و با فشار دادن دکمه کنترل از راه دور به طور خودکار از کنار یا لبه ها باز و بسته می شود.

سایبان های کشویی برقی

سایبان کشویییکی از نکات مهم در ساخت سایبان ، ایجاد دیواره در زیر سایبان است که باعث تغییر فضای خارج می شود