ریلز اینستاگرام چیست؟ چگونه Reels را فعال کنیم؟ مجله زرین‌پال

همین شیوه به جهت همه‌ تلفن همراه موءثر است و تنها اضطراری است یکبار فرآیند ذیل را طی کنید. برنامه Instagram Pro، نسخه‌ای حرفه ای خیس از برنامه اینستاگرام است که بر شالوده پایانی تغییرات نسخه‌ حیاتی اینستاگرام ساخته شده. از زبان پارسی پشتیبانی می‌ نماید و قابلیت و امکان های پیشرفته ای را در اختیار اعضا خود قرار می دهد. درحال حاضر می توانید شروع به ضبط ویدیو نمایید و حساس استفاده از آپشن هایی که در ریلز اینستاگرام وجود دارد، به ویرایش ویدیو خویش بپردازید. شما می توانید به جهت ویدیو خود از موزیک ها و sound effect هایی که دیگران ساخته اند به کارگیری کنید. در صورتی که شما صدای اورجینال ضبط کنید، دیگران می توانند از صدای شما به کارگیری کنند.

  • خواهشا گیج نشید این دو اهمیت هم متعدد هستند ولی خب شباهت هایی هم دارا‌هستند و همین منجر میشه که شما بگید آخه مگه همین دوتا چه تفاوت هایی اهمیت نیز دارا هستند و به چه دردی میخوره ریلز اینستاگرام استوری که بود.
  • برای ضبط ویدیو از طرز تب ریلز، نخست روی آیکن مشخص شده در تصویر زیر درون هوم اسکرین بزنید و آنگاه آیکن دوربین در گوشه ورقه را لمس کنید.
  • Reels اینستاگرام، امکان جدیدی هست که احتمالا به زودی جای اکثری از امکانات دیگر اینستاگرام را در جذب مخاطب و ارائه و فروش محصولات و خدمات بگیرد.
  • Reels های به اشتراک گذارده شده در Stories پس از 24 ساعت آرشیو شده و دیگر سناریو نخواهند داشت، البته تمامی ویدیوها در TikTok باقی می‌مانند.
  • ممکن می باشد چندین ثانیه ارتفاع بکشد تا صدا به طور خودکار تبدیل به متن شود.
  • ابتدا آخرین ورژن برنامه اینستاگرام را در آیفون یا اندروید نصب نمایید و برنامه را گشوده کنید.

برای فعال سازی ریلز اینستاگرام میتوانید بقیه نحوه ها را تست کنید. وقتی حرف از به کار گیری از ابزار ریلز اینستاگرام می‌شود، ساخت محتوای ادیت شده و باب میل مخاطب برای ریلز instagram بهترین عمل است. اما، این بدان معنی نمی باشد که شما بایستی کل فیلم های خود را در اینستاگرام ادیت کنید. درصورتیکه به دنبال همین میباشید که ویدیو با شتاب خاصی باشد و یا ادیت خاصی مد لحاظ دارید، ذخیره فیلم و ویرایش و ادیت آن با به کار گیری از یک برنامه دیگر قبل از آپلود در Reels آسان‌تر است. در صورتی که از صدای اصل یک ریلز خوشتان آمد، می توانید به راحتی آن را ذخیره و در ریلزهای خویش از آن استفاده کنید. بدین مراد کافیست ریلز گزینه نظرتان را باز و آیتم Original Audio که در بالای ویدیو قرار دارد را تعیین نمایید.

ویدیوهای ریلز چه ویژگی‌هایی دارند؟

آنها اهمیت گزینه‌های خلاقانه‌ای که ارائه می‌دهند، به اعضا قابلیت می دهند بهترین ویدیوهای ممکن را تهیه کنند. کل این روش‌ها سبب می‌گردد دوربین اینستاگرام باز و مهیا ضبط کردن شود. هم اکنون از قسمت پائین این بخش گزینه reels را پیدا کرده و بر روی آن بزنید. برای این طریقه ریلز گذاشتن حیاتی ایفون و اندروید درگوشی های متفاوت حیاتی یکدیگر فرق می کند. در صورتی که گوشی یار شما اندروید یا این که ایفون است تفاوت های خاصی در فرآیند گذاشتن ریلز در اینستاگرام وجود دارد که به آن ها اشاره خواهد شد.
ریلزی را که می‌خواهید حذف کنید، پیدا نمایید و روی آن کلیک کنید. بر بر روی آیتم Add کلیک کنید تا این اکستنشن به مرورگر کروم شما اضافه شود. سپس از گزینش فیلم می‌توانید آن را برش بدهید و آن گاه آپلود را بزنید. ابزارهای ویرایشی و افکت بیشتر ومتنوع‌تری در ریلز قرار دارد. برای دسترسی به ریلز، فقط کافیست تا دوربین استوری را گشوده کنید و ریلز را انتخاب کنید. زمانی که یک ریلز را بارگذاری می‌کنید، می‌توانید آن را در فید خویش ارسال کنید.
عمومی
سپس عکس‌ها و ویدئوهای آنان را در قالب یک ریلز به اشتراک بگذارید. نهایتا به کسی که بیشترین رای را آورده است، هدیه‌ای اعطا کنید. لطف ریلز اینستاگرام در همین می باشد که واجب نمیباشد یک برند مشهور باشید تا آیتم توجه قرار بگیرید و وایرال شوید. زمانیکه به جهت اولی بار امکان ریلز به اینستاگرام بیش تر شد بخش اعظمی آن را در برعلیه تیک تاک یک راهکار ناکامی خورده تلقی کردند. یک مجموعه تمام از ابزارهای گوناگون برای ویرایش نمودن ویدئو ریلز اینستاگرام نامیده اند.
پس از این‌که افزونه‌ی مدنظر را نصب کردید، امکان دسترسی به ریلز را خواهید داشت. به اندازه می باشد از نوار افزونه‌ها در بالا، سمت راست مرورگر، افزونه‌ی Inssist را تعیین کرده و وارد حساب کاربری اینستاگرامتان شوید. هم اکنون می‌توانید از افزونه برای اشتراک‌گذاری ویدئوهای کوتاه در ریلز استفاده کنید. رقیب اساسی ریلز اینستا، تیک تاک می باشد و در هر دو اپلیکیشن می توان کلیپ کوتاه و جذاب reels را منتشر کرد.

تفاوت ریلز مهم استوری؟

اگر سبزیجات ارگانیک می‌فروشید، احتمالاً مخاطبین شما علاقه‌ای به ترفندهای عکاسی ندارند. ساخت یک ریلز قبل و بعد از آن می‌تواند ایده جذابی برای همین عمل باشد. به تیتر نمونه یک طراح داخلی می باشد که ریلزهای قبل و سپس جذابی از کارهای خود می‌سازد.
پس در صورتی که شما هم به دنبال جذب مخاطب و بهبود آمار اینسایت خود به امداد بهره گیری از ریلز ایینستاگرام هستید، تا پایان این نوشته کلیدی ما همراه باشید و نکته ها ذیل را در استفاده از این امکان اینستاگرام به عمل ببندید. خواهشا گیج نشید این دو اساسی هم متفاوت میباشند اما خب شباهت هایی نیز دارا‌هستند و همین منجر میشه که شما بگید آخه مگه این دوتا چه تفاوت هایی اساسی هم دارا هستند و به چه دردی میخوره ریلز اینستاگرام استوری که بود. پست ویدئویی بی آلایش در کاغذ تان اکران داده می شود و می توانید از هشتگ های متنوع و زیاد (البته کلیدی توجه به محدودیت تعداد کاراکتر کپشن) استعمال کنید. اشتراک ریلز در قسمت Stories به همین معناست که می‌ خواهید آن را صرفاً در بخش استوری‌ های اینستاگرام (یا به جهت عضو یا گروهی خاص) منتشر نمایید که تنها به مدت 2 ساعت در دسترس خواهد بود. جهت فعال سازی ریلز برای اندروید، می قدرت از طریق اکستنشن inssist به کارگیری کرد.

برندها چگونه از ریلز اینستاگرام به کار گیری می‌کنند؟ (راهنمای اضطراری جهت موفقیت شما)

بنابراین می‌توانید ویدئوهای خویش را به صورت یکپارچه و کاملا پیوسته فیلم برداری کنید. انگشت خویش را بر روی صفحه اساسی از چپ به راست بکشید تا وارد ورقه استوری‌ها شوید. اسکرول ذیل کاغذ را به سمت چپ بکشید تا وارد کاغذ ریلز شوید. درصورتیکه مهم دنیای رسانه‌های اجتماعی آشنا باشید می‌دانید که ایرانیان به جهت دسترسی به تیک‌تاک بایستی از هفت خان رستم عبور کنند. این منجر شده % زیادی از نوجوانان و جوانان ایرانی نیز به سمت ریلز اینستاگرام متمایل شوند و همین فرصتی هست که شاید هیچ گاه تکرار نشود. همانطور که میدانید برچسب گذاری حساب‌ها در راستا اینستاگرام حائز حساس می‌باشد.

حذف ریلز اینستاگرام

حالا بعد از آن از انتخاب ویدیو گزینه لحاظ بر روی Add در بالای ورقه ضربه بزنید تا منتشر شود. ریلز یک عدد از قابلیت­‌های جالب اینستاگرام است که اخیرا به همین اپلیکیشن اضافه شده و دربین کاربران فراوان طرفدار دارد. ممکن است به جهت شما نیز پیش آمده باشد که بخواهید بعضا از ریلزها را دانلود کنید. در این مقاله به شما همراهان دیدوگرام اشکال روش­‌ها به جهت دانلود رایگان ریلز اینستاگرام را معرفی کردیم که امیدواریم برایتان اثر گذار باشد. در این مقاله به باز‌نگری همه چیز درباره ریلز اینستاگرام پرداخته شد تا اصلی توجه به آن بتوانید به نحو احسن از این امکان پرکاربرد اینستاگارم استفاده نمایید.
ریلز هنوز جای خویش را در اینستاگرام گشوده نکرده و قدرت رقابت اهمیت تیک تاک را ندارد اما چنانچه اکانت TiKTak داشته باشید، می‌توانید ویدئوهای خود را در اینستاگرام نیز بازنشر کنید. استفاده از هشتگ در ریلز محدودتر از پست بی آلایش هست و از طرف دیگر کپشن هم در ریلز مهم متعددی ندارد. Reels یک عدد از ویژگی های اینستاگرام است و شباهت متعددی به TikTok دارد. این ویژگی به کاربران اذن می دهد ویدیوهای کوتاه یک‌سری ثانیه ای ساخت کنند و به اشتراک بگذارند. ریلز به کاربران همین قابلیت را می دهد که فیلم هایی دارای جلوه های ویژه و خاص بسازند و اهمیت ابزارهای گوناگون آن ها را ویرایش کنند.
ریلز اینستاگرام یک عدد از امکانات جدیدی هست که همین برنامه به شما می‌دهد. شما می‌توانید کلیدی استفاده از ریلز محتواهای جذابی را تهیه کنید. آنچه در برنامه‌ای مانند اینستاگرام اهمیت دارد، جذابیت، سرگرم‌کننده بودن و تدریس است. ریلز به شما کمک می نماید که خوب تر بتوانید به اهداف خود دست پیدا کنید.
در ادامه، مهم‌ترین بخش‌ها به جهت ویرایش ریلز اینستاگرام را تحلیل می‌کنیم. برای جذب افراد در اینستاگرام، نیازی نمیباشد به طور مداوم محتوای نو ایجاد کنید. شما می‌توانید پست‌های محبوب اهمیت تماشا بالا را در اینستاگرام خود شناسایی نمایید و آنها را مجددا در قالب ریلز به اشتراک بگذارید.

محتوای آموزشی را به اشتراک بگذارید!

اینستاگرام در سال‌های اخیر به خوبی ثابت کرده که فضایی عالی به جهت به دست آوردن و کارها است. یک عدد از جدیدترین و اما جذاب‌ترین قابلیت‌هایی که اینستاگرام به تازگی مخاطبان خود را حیاتی آن متعجب کرده، Insta Downloader without login است. مهم به کار گیری از ریلز اینستاگرام می‌توانید ویدیوهایی دیدنی و تعاملی ۱۵ تا ۳۰ ثانیه‌ای بسازید و کوتاه، مفید و مختصر محصولی را تبلیغ کنید یا محتوای آموزشی ارائه دهید. درصورتیکه دوست دارید اساسی این قابلیت و امکان فوق‌العاده اینستاگرام اکثر آشنا شوید تا انتهای این مقاله مهم ما ملازم باشید.

اینستاگرام امکان Reels را رسماً عرضه کرد؛ همت به جهت تصاحب بازار تیک تاک

هر بیزنسی فقط با مقداری خلاقیت می‌تواند رلیز تبلیغاتی، آموزشی یا این که سرگرم‌کننده تولید کند. برای فیلمبرداری به شکل زنده واجب هست تا دایره ضبط را که در وسط صفحه است، نگه دارید. Reels ها را می‌توان در یک کلیپ 1 دقیقه‌ای به رخ زنده ضبط کرد یا این که از شیوه گالری آپلود نمود. اگه از صدای اورجینال استعمال کنی همین صدا به نام شما تصویب میشه و افراد دیگه می تونند از آن استفاده کنند. برای گزینش تصویر کاور، می توانید کلید preview را لمس کنید و چهره ای را به عنوان کاور ویدیو تان تعیین کنید. دلیل اولیه این میباشد که شاید اپ اینستاگرام شما به روز نمیباشد و می بایست آن را به روز کنید تا این قابلیت برایتان نمایان شود.
راهی آسان و پر سرعت که حقایق، احساسات و شخصیت برند شما را به مخاطبین نشان می‌دهد. نشان دادن این مورد قضیه که در پشت صحنه کارهای روزانه شما چه می‌گذرد؛ راهی فوق‌العاده به جهت ایجاد اعتماد و ارتباطی عمیق‌تر حیاتی مخاطبین شما است. ریلز اینستاگرام به شما همین فرصت را می دهد تا حیاتی معرفی کسب‌وکار و مجموعه خود، برای برندتان یک هویت تولید کنید. همینطور در رابطه اصلی مخاطبینی که می خواهید آن ها را پایین اثر گذاری قرار بدهید نیز کمی تحقیق کنید. احتمال دارد ریلز اینستاگرام یک قابلیت تازه باشد اما تا به امروز هزاران هزار ریلز در موضوعات متعدد ساخته و منتشر شده‌اند. هنگامی‌که شخصی به برگه ریلز شما مراجعه می‌کند، یا درج کردن عناوین مرتبط، تعیین ریلز موردنظر را به جهت او آسان کنید.
اینستاگرام هم اهمیت معرفی خصوصیت تازه خود یعنی Reels از این زمان غایت استفاده را برده و به یکی از از رقبای اصلی TikTok تبدیل شده است. درحال حاضر نیازی که بخش اعظمی از کاربران اینستاگرام به دنبال آن هستند این هست که به چه صورت ویدیوهای ارسال شده در ریلز اینستاگرام را دانلود کرده و در تلفن همراه و رایانه خویش ذخیره کنند. ویدیوهای Reels را می‌توان یکجا یا در قالب تعدادی سری کلیپ ضبط کرده و یا این که ویدیوهای موجود در گالری را آپلود کرد. ابزارهایی که دوربین برای صحیح نمودن Reel در اختیار شما قرار میدهد تا حدودی مشابه تیک تاک بوده و می‌توان کارهایی مثل دستکاری سرعت، اضافه نمودن افکت، گذاشتن تایمر و طولانی تر نمودن صدا را انجام داد.
دقت کنید که همین روش یکی از ناامن‌ترین روش‌هایی هست که شما می‌توانید به وسیلۀ آن ریلز اینستاگرام خود را فعال کنید. زیرا این طریق زیاد خطرناک و ریسکی هست و ممکن می باشد اینستاگرام در صورت تشخیص دادن ip حساس شما اکانت اینستاگرامتان را غیرفعال کرده و آن را ببندد. پس درصورتیکه مایل می باشید پیج مغازه اینترنتی شما هم اکثر چشم شود و وارد اکسپلور شود زمان بسیار خوبی را در اختیار دارید تا اصلی ساخت کلیپ 15 ثانیه ای ریلز در اکسپلور بدرخشید. اول از تمامی اهمیت اعتنا به اقتدار و پتانسیل بالای همین محتواها، سفارش می‌کنم محتواهای کوتاه، دیدنی و آموزشی را در آن منتشر کنید تا دارای دیده‌شدن زیاد، منجر برندسازی و همینطور جذب فالوور شود. اگر نکات خیلی خاصی در همین ویدیوها و به‌شکل کوتاه بگویید، احتمال جذب مخاطب به شدت بالا می‌رود. سپس از ست نمودن زمان و گزینش گزینه add به صفحه‌ای می روید که در آن دوباره می‌توانید افکت‌ها، تصاویر، استیکرها و…
ایتم دوم بخش بندی را به شکل معمولی و تمام کاغذ تبدیل میکند. پس از انتخاب Reel شما ابزارهایی را در سمت چپ می‌بینید که حیاتی استعمال از آن می‌توانید ویدیو خود را ویرایش کنید . 11 مزیت ویژه وب وب سایت که هیچ گاه یک پیج اینستاگرام نخواهد داشت…
امکان افزودن کاور از گالری و همینطور تعیین فریمی از فیلم به تیتر کاور در ریلز اینستاگرام وجود دارد. در درحال حاضر حاضر دیجیتال مارکترها معتقدند که به استدلال لوپ و تکرار ریلزهای اینستاگرام به جهت مخاطبان، بهترین مدت روزگار برای ریلزها که سبب به ارتقاء تعامل آن ریلز شود، فی مابین 7 تا 15 ثانیه می باشد. امکانات ادیت ویدیو در ریلز بیشتر از استوری بوده و ریلزها نظیر ویدیوهای اینستاگرامی اصلی یک تب جداگانه در پروفایل کاربران هستند که در آن ذخیره می شوند. در هم اکنون حاضر الگوریتم های اینستاگرام ریلز را به بقیه گونه های محتوا ترجیح می دهند و این یک فرصت مطلوب به جهت به دست آوردن وکارها و بقیه کاربران برای دیده شدن و جذب مخاطب است.
کاربران اینستاگرام اهمیت طیف وسیعی از علایق و سرگرمی ها وجود دارند. از همین رو مهم، نیست که اسم تجاری برند یا این که کسب و فعالیت شما چه فعالیتی انجام می‌دهد و چه هدفی دارد، در شکل انتشار منظم ریلزها، می‌توانید پیشرفت چشمگیری را تجربه نمایید. برای ابلاغ تفاوت ریلز و پست بایستی به ماهیت و کاربردهای هر یک اشاره کنیم.
اینگونه ریلزها فرهنگ و تمدن کاری شرکت شما را به مشتریان نشان می‌دهند، تلاش‌های اعضای تیم شما را پررنگ می‌کنند، و همینطور می‌توانند نشان دهند که محصولات شما چطور اهمیت نیازهای افراد متعدد مطابقت دارند. ریلزهای او ترکیبی از آموزش، سرگرمی، سبک زندگی، لب خوانی و غیره. این ویدئوها شبیه ویدئوهای پشت صحنه می‌باشند که بر روی کارهای شما در یک روز به طور کامل عادی و خارج از محل عمل تمرکز دارند. این ویدئوها به دور از تشریفات زندگی روزانه شما را به تصویر می‌کشند. روتین‌های صبح‌گاهی و شبانه از محبوب‌ترین نمونه‌های همین سبک از ویدئوها هستند. به این ترتیب اینستاگرام تلاش میکند ضعف با خویش به این معنی که ایجاد یک پلتفرم برای تولیدکنندگان محتوای تازه‌کار را دارای Reels برطرف کردن کند. ریلز در واقع یک ویدئوی ۱۵ ثانیه‌ای می باشد که شباهت زیادی به استوری دارد. شما می‌توانید با دوربین اینستاگرام کلیپ‌های ویدئویی ضبط کرده و اهمیت افکت‌های سایت منبع واقعیت افزوده و موزیک دلخواه به اشتراک بگذارید. در واقعی یکی از ویژگی‌های حساس Reels قابلیت و امکان آهسته نمودن ویدئو مشابه تیک تاک است. همین در حالی هست که شما اهمیت به کار گیری از امکان ریلز در برنامه اینستاگرام می‌توانید مشتری‌های بسیاری را به سمت کسب‌وکار خویش بکشید.