ردیاب مغناطیسی خودرو با قابلیت شنود – ایران رهیاب

ردیاب مغناطیسی IR180 با قابلیت شنود و سیستم های پیشرفته موقعیت یابی را بایدبهترین جی پی اس خودرو و ردیاب جاسوسی موجود در بازار دانست. بی اغراق باید جی پی اس IR180 را بهترین ردیاب خودرو آهنربایی بازار دانست. برای استفاده از خدمات پس از فروش این محصول به خاطر داشته باشید که کارت گارانتی را تا مدت تعیین شده نگه دارید تا با ارائه کارت گارانتی بتوانید از خدمات گارانتی محصول خود استفاده کنید. از جی پی اس خودرو میتوان برای تعیین محل دقیق هر وسیلهای استفاده کرد و در چمدان، خودرو، ترانزیت، آمبولانس، پیکموتوری، اسکوتر، دوچرخه و یا هر وسیلهی دیگری که برایتان اهمیت دارد، قابل استفاده است.

آنوقت عملا آن جی پی اس برایتان هیچ کارایی نخواهد داشت . معمولا سه دسته افراد مشتاق استفاده از جی پی اس غیر نصبی هستند . یک دسته بخاطر گارانتی ماشین و دسته دوم بخاطر جابجایی راحت بین چند ماشین و دسته سوم برای کارهای غیر مجاز ردیابی هستند . بعضی از صاحبان خودرو بخاطر نگرانی از گارانتی ماشین ، به دنبال ردیاب بدون سیمکشی هستند . به همین دلیل به سراغ ردیابهای بدون سیمکشی هستند . به همین دلیل به سراغ ردیابهای میروند که آهنربایی و شارژی هستند .

فرض کنید به خاطر سفر طولانی و یا فراموشی در شارژ به موقع ، خودروی شما مورد سرقت قرار بگیرد . 3-بدون نیاز به شارژ کردن آن تا یکماه و در مدل سفارشی تا 1 سال تمام کار می کند. این ردیاب دارای باطری داخلی است و نیاز به اتصال به سیستم برق را ندارد و به دلیل اینکه آنتن آن نیز داخل خود دستگاه است نیاز به نصب ندارد و خیلی سریع استفاده می شود. دوام جی پی اس ردیاب و خدمات گارانتی و پشتیبانی هم بسیار مهم است که خیلی باید دقت شود .

بهترین ردیاب برای خودرو باید امنیت ایجاد کند و امکان شناسایی برای سارقین وجود نداشته باشد . بنابراین آنها باید یک باتری داخلی قدرتمند داشته باشند، یا ممکن است مجبور شوید آنها را به طور مرتب تعویض کنید. اگر کمی آینده نگر بوده باشید و روی خودروی خود یک ردیاب نصب کرده باشید، به راحتی و در کمتر از چند دقیقه می توانید محل دقیق اتومبیل خود را پیدا کرده و در صورت نیاز مکان خودرو را به پلیس اعلام کنید. این ردیابها به دلیل محدودیت باتری داخلی ، نیاز به شارژ مستمر دارد .

هنگامی که شما این مقاله را دوست داشتید، مایل به اطلاعات بیشتری در رابطه با ردیاب آهنربایی at1 وب سایت خود باشید.