ردیاب ماشین – خرید ردیاب

ردیاب جی آر ۳۰۰ ضد آب و غبار است و عملکرد آن در رطوبت دچار اختلال نمیشود. این ضد سرقتهای کوچک با دلیل امکانات بسیار زیادی که دارند ازلحاظ قیمتی نیز بسیار مقرونبهصرفه هستند. دراینبین به دلیل ناآگاهی و آشنا نبودن افراد، بعضی از جیپیاسهای خودرو بیکیفیت و با امکانات محدود نیز فروش زیادی داشتهاند. بعضی اوقات اگر یه روز دیر میومد یا دیر به دست مشتری می رسید کم بود سکته بزم . آخه سنش رفته بالا و دست و پاش میلرزه یا بعضی وقتا یه چیزایی رو فراموش میکنه ولی دیگه الان دیگه نگران نیستم چون یه دستگاه جی پی اس شخصی همیشه پیشش هست. حتی اگه کسی بخواد به قفل دست بزنه یا شیشه رو بشکنه برات سریع یه اس ام اس میاد که بیای به دادم برسی. این ردیاب کوچک و مخفی در مقابل آب، رطوبت، حرارت و ضربه عایق بنده شده و است و حتی در صورت قطع شدن باتری خودرو نیز میتواند تا چند ساعت با استفاده از باتری کمکی خود اطلاعات محل دقیق خودرو را حتی بدون اینترنت و با استفاده از پیامک برای شما ارسال کند.

دریافت می کند و از طریق بستر اینترنت اطلاعات خود را به سرور ارسال می کند. یک سخت افزار ردیاب اطلاعات موقعیت و زمانی خود را از طریق ماهواره های GPS، Glonass و.. این بدان معنی است که شما برای استخراج اطلاعات باید حافظه جانبی را از وسیله نقلیه جدا کنید و آن را به رایانه خود متصل کنید تا بعد بتوانید اطلاعات و مسیر پیموده شده توسط خودرو را مورد مشاهده و بررسی قرار دهید. سپس بعد از وارد کردن اطلاعات شخصی خود می توانید خودروی خود را کنترل کنید. شرکتی که به صورت تخصصی در زمینه ردیاب کار می کند، انواع مختلفی از ردیاب از قبیل ردیاب آهنربایی و ردیاب شخصی و خودرویی را با توجه به نیاز مشتری، ارائه می کند. پرسش: اگر باتری ماشین قطع شود باز هم GPS خودرو tracker vehicle کار میکند؟ پاسخ: این یکی از خدمات پس از فروش ماست که پس از متصل کردن جی پی اس به خودرو شما اگر خواستید ماشینتان را بفروشید یا جی پی اس را در یک ماشین دیگرتان نصب کنید خودمان ردیاب را از ماشین جدا میکنیم و در خودرو جدیدتان متصل می کنیم.

بهترین دزدان دنیا هم نمی توانند از وجود آن مطلع شوند، بنابراین آنها برای پیدا کردن و یا حذف ردیاب ماشین راهی ندارند. آیا قصد دارید تا همه ماشین های شرکت و موقعیت آن ها را تحت کنترل داشته باشید؟ ۱۲- قابلیت تغییر تنظیمات و کنترل ورودی و خروجیها توسط پیامک. ردیاب مغناطیسی یا آهنربایی که قابلیت شنود جزو محبوبترین مدلهای ردیاب خودرو هستند. ۸- دارای سیستم مصرف برق کم و قابلیت تنظیم برای رفتن به حالت های صرفه جویی در مصرف برق خودرو باشد در غیر اینصورت ممکن است در صورت عدم استفاده از خودرو به مدت طولانی، باتری خودرو تخلیه شود و لذا قادر به استارت زدن خودرو نباشید. به خاطر داشته باشید که استفاده از ردیاب باکیفیت ارزش هزینهای که برای آن میکنید را دارد. در صورت سرقت خودرو یا استفاده بی مورد و خارج شدن از مسیر حرکت و یا پارکینگ ، مالک وسیله نقلیه می تواند سریعا توسط نرم افزار موبایل یا کامپیوتر شخصی خود ، مکان خودرو را پیدا کرده و به سمت آن برود.

معمولا ردیاب علاوه بر اتصال به برق اصلی خودرو دارای یک باطری بکاپ بوده که به شما این امکان را میدهد در صورت قطع برق اصلی علاوه بر دریافت هشدار چند ساعت ارتباط خود را با ردیاب داشته باشید و خود را به وسیله نقلیه خود برسانید. در جاهای مختلف ماشین معمولاً نصب این ردیاب صورت میگیرد و تغذیه آن به کمک برق ماشین است. علاوه بر آن می توانید از مواردی دیگر مانند سرعت، محلهای توقف، مسیر پیموده شده، زمان و موقعیت آنلاین موردنظر بهره ببرید. با توجه به تاریخچه موجود از اولین ردیاب های خودرو، این وسیله ابتدا ابزاری جنگی بوده و برای ردیابی خودرو های جنگی استفاده شده است. خیر.سیستم TRACKER (ردیابی خودرو) ما مخفیانه نصب شده است ، به این معنی که قابل رویت نیست، در داخل بدنه وسیله نقلیه نصب شده است. بهترین محصولات تکنولوژی و فناوری برای خرید در حال حاضر کدام اند؟ برای خرید بهترین ردیاب خودرو در ایران باید توجه داشته باشید که دقت این ردیاب چگونه می باشد.