ردیاب شخصی چیست؟

برای مراقبت از حیوانات خانگی تان که دوست شان دارید! با استفاده از کوچکترین ردیاب شخصی این امکان را دارید که بدون این که نزدیک بیمار باشید از او مراقبت کنید یا در صورت گم شدن فرد او را خیلی راحت پیدا کنید. شرکت کارا ردیاب دارای اپلیکیشن اختصاصی RAYANGPS است که می توانید بر روی انواع تلفن همراه هوشمند خود نصب کرده و به صورت آنلاین موقعیت وسیله نقلیه تان را مشاهده کنید. همچنین می بایست اپلیکیشن این ردیاب ها کاملا با نقشه های جدید و به روز موقعیت دقیق را مشخص کند و پشتیبانی از آن یکی از حیاتی ترین موضوعاتی است که باید در انتخاب آن دقت شود.

سیمکارت 2: سیم کارتی هست که داخل موبایل شما قرار دارد و می خواهید با آن شماره با دستگاه ارتباط برقرار کنید و در حقیقت همان سیم کارت مدیر می باشد. ردیاب شخصی پرسنلی ،اغلب کاربردی شبیه ردیاب خودرو دارد با این تفاوت که در این نوع ردیاب اندازه و سایز بسیار کوچکتر است و می توان آن را با خود حمل نمود و یا در کیف دستی خود قرار داد. GM100 امکان ارسال آدرس پستی به موبایل کاربر، همراه با نام شهر، خیابان و کوچه را دارد.

آیا می خواهید اطلاعات بیش تری در رابطه با انواع ردیاب شخصی افراد، استعلام از قیمت ردیاب کوچک و نحوه نصب ردیاب خودرو کسب کنید؟ هم چنین ردیاب های رایان جی پی اس انواع مختلفی دارند که می توانند باز شدن درب و لرزش و ضربه و حمل با جرثقیل را به صورت پیامک برای شما ارسال کنند. مقصود کلی در این مطلب از ردیاب شخصی، ردیاب هایی هستند که عوام از آن استفاده می کنند که به صورت ساعت مچی و یا دستگاه های کوچک با قابلیت جی پی اس در بازار ارائه می شود و معمولا در روی دست و یا کیف پول قرار داده فروش ردیاب شخصی خواهد شد.

زیرا با همراه داشتن ردیاب به صورت مخفی در یکی از وسایل شخصی کودک، میتوان طریق نرمافزار نصب شده بر روی گوشی موقعیت مکانی کودک خود را سریعاً پیدا کنید. از آنجا که اساسا کار ردیاب ها ارسال اطلاعات جی پی اس و موقعیت مکانی افراد می باشد لذا باید در برابر شرایط مختلف از جمله باد و آب مقاوم باشند. در این حالت تنها فرد با فشار دادن این دکمه دیگران را مطلع می سازد تا موقعیت مکانی آن را از روی جی پی اس و نقشه مشخص کنند. اولین مسئله در انتخاب ردیاب شخصی، مقدار مقاومت و شارژ باتری آن می باشد.