ردیاب دام و حیوانات باید چه ویژگیهایی داشته باشد؟

رایج ترین ردیاب حیوانات، جی پی اس قلاده ای است. ردیاب حیوانات به شما در نگهداری حیوان مورد علاقه تان کمک می کند.با این ردیاب شما می توانید در هر زمان از مکان حیوان خود با خبر شوید.با خرید ردیاب حیوانات خانگی , GPS های مخصوص این موارد، می توان با بستن جی پی اس به نقاط مختلف حیوان خانگی مورد نظر از جمله پا، گردن و یا سایر نقاط بدن حیوان مورد نظر با توجه به جثه و هیکل آن از بروز مشکلات برای آنها جلوگیری نمود.

بعضی از دامداریها در فضای باز ساخته میشوند حال فرض کنید پرندهای مثل بوقلمون که میتوانند با سرعت زیادی بدوند؛ از یک لحظه غفلت صاحب دامداری استفاده کنند و بگریزند. در سال های آگهی های زیادی درباره گم شدن حیوانات خانگی در فضای مجازی دست به دست می شود. به دلیل کاربردهای زیاد، کاربران زیادی از ردیاب حیوانات خانگی برای مراقبت از سگ و گربه خود استفاده می کنند.

در بازار انواع مختلفی از ردیاب های حیوانات وجود دارند. فروشنده ها به دلیل تعداد زیاد حیوانات شاید مشکلات زیادی در نگهداری حیوانات داشته باشند که با استفاده از ردیاب ها می توان تا حد زیادی از این مشکلات کاست .همچنین فروشنده ها می توانند ردیاب ها را به عنوان یک پیشنهاد به خریداران حیوانات ارایه دهند . دارای دکمه کمک اضطراری روی دستگاه که با فشار دادن آن برای صاحب حیوان پیام هشدار ارسال می شود.

جی پی اس همراه کوچک دارای یک باتری با حجم 800 میلیآمپر است و با بکار بردن بهترین تکنولوژی ممکن در تولید و ساخت آن، بهراحتی بین 7 تا 10 روز میتوان از دستگاه استفاده کرد. تمامی ردیاب ها دارای حافظه داخلی هستند که برای ثبت اطلاعات ردیابی مورد استفاده قرار می گیرند.

در اینجا بیشتر به بررسی وب سایت ردیاب حیوانات دیجی کالا.