ردیاب خودرو چیست؟

این ماهوارهها هر ۱۰ سال یک بار عوض میشوند. این ماهوارهها در فاصله ۲۰۰۰ کیلومتری از سطح زمین قرار دارند که برای محاسبه موقعیت هر خودرو حدود ۳ ماهواره لازم است. سیستم GPRS خدمات مختلفی را به ما ارائه میدهد که برای استفاده از این خدمات، به یک گوشی موبایل نیاز داریم. GPRS یکی از خدماتی است که شرکتهای اپراتور تلفن همراه ارائه میدهند و هزینهی آن بر اساس اطلاعات جابهجا شده محاسبه میشود. تصور کنید در مکانی هستید که برایتان آشنا نیست.، تنها کاری که باید انجام دهید این است که GPS خودرو را روشن کنید و بدون هیچگونه نیازی به اینترنت موقعیت دقیق خود را دریافت کنید.

دفترچه راهنمای ردیاب آهنربایی مدل JV03دفترچه راهنمای ردیاب آهنربایی مدل JV03 دفترچه راهنمای ردیاب آهنربایی به همراه دانلود آن شامل راه اندازی ، کد های دستوری ، تنظیمات و غیره. آهنربایی ، کابل دار ، مخفی ، فندکی و شارژی نمونه های پر استفاده این دستگاه هستند. ردیابهای آهنربایی تا حد زیادی این مشکل را برطرف کردهاند. دومین ویژگی یک ردیاب تکنولوژی GPRS است که به این معنیست که اطلاعات موقعیتی به دست آمده را از طریق اینترنت سیم کارت و پروتکل GPRS به تلفن همراه صاحب خودرو انتقال میدهد. این نوع ردیاب برای شرکتهایی که چندین ماشین دارند و نمیتوانند همه آنها را کنترل کنند، مناسب است.

همچنین هنگامی که افراد مسن خانواده قصد رانندگی و تردد درون شهری و یا مسیرهای طولانی تری را به تنهایی دارند، ردیاب ماشین به شما این امکان را می دهد تا به دور از هرگونه نگرانی، موقعیت خودرو و راننده را نظاره کرده و در صورت بروز هرگونه مشکل مراتب را به نیروهای امدادی با ذکر دقیق موقعیت مکانی گزارش دهید. برای پاسخ به سؤال باید گفت که نیاز به یک ساعت بسیار دقیق داریم که زمان رفتوبرگشت سیگنال از ماهواره به دستگاه را محاسبه کند که این سرعت، با سرعت نور محاسبه میشود و همچنین زمان آن با ساعت کوانتومی حساب %link1% میشود.

جیپیاس در ابتدا کاربرد نظامی داشت که توسط وزارت دفاع آمریکا در سال ۱۹۷۳ برای بهتر شدن و غلبه بر مشکلات سیستمهای موقعیت یابی قبلی طراحی و توسعه داده شده و اکنون پشتیبانی آن در دست وزارت دفاع آمریکا است. برای اینکه بتوانید از خدمات GPS استفاده نمایید فقط کافی است که در ابتدا مشخص کنید نیاز شما برای استفاده از جی پی اس چیست؟