راهنمای خرید ردیاب خودرو آهنربایی – تابناک

برند سازنده ردیاب خودرو آهنربایی و میزان محبوبیت آن در بازار نیز در تعیین قیمت آن تاثیر گذار است. دریافت نمونه های با کیفیت این ردیاب ها با قیمت مناسب از دغدغه های خریداران می باشد. خریداران انواع ردیاب خودرو آهنربایی را طیف گسترده ای از افراد تشکیل می دهند.

ارسال می شود. از جمله ویژگی های این دستگاه استاندارد و در عین حال سبک راحتی نصب آن می باشد و به تخصص خاصی نیاز ندارد. ردیاب خودرو آهنربایی قابلیت نصب بر روی انواع خودرو های سبک و سنگین را دارا می باشد. جی پی اس آهنربایی خودرو (یک سال شارژ) یکی از قدرتمندترین و پیشرفته ترین محصولات بوده که بدون نیاز به سیم کشی و نصب و توسط 8 آهنربایی پرقدرت خود زیر ماشین (یا بدنه فلزی هر چیزی ) چسبیده و مکان آن را لحظه به لحظه توسط اپلیکیشن مخصوص ردیابی می کند.این ردیاب آهنربایی با قابلیت شنود دارای باطری پر قدرت 30 هزار میلی آمپری بوده و بدون نیاز به شارژ تا یکسال کار میکند.

همچنین این ردیاب های استاندارد قابلیت ردیابی خودرو به محض روشن شدن ردیاب آهنربایی در مشهد را دارا هستند. خوشبختانه با توجه به اینکه ردیاب آهنربایی G903 با تمام اپراتورهای داخلی سازگاری دارد، میتوان فرایند ردیابی را در هرجایی از کشور انجام داد. آهنربای به کار رفته در ردیاب های خودرو آهنربایی از چسبندگی بالایی برخوردار بوده و با تکان های خیلی شدید نیز از خودرو جدا نمی شود. به هیچ وجه و تحت هیچ شرایطی از زیر خودرو ، حتی در شدید ترین تکان ها کنده نخواهد شد. به جرات میتونم بگم آهنربای دستگاه به قدری قویه که براحتی با دو دست کنده نمیشه.

دارای حالت Sleep برای مواقعی که ماشین خاموش است. در کل میتوان گفت برای کسانی که قصد استفاده موقتی و کوتاهمدت از ردیاب دارند؛ یا خودرو های آنها اکثر اوقات در پارکینگ است و فقط بعضی اوقات از آنها استفاده میکنند؛ خرید ردیاب آهنربایی خودرو، گزینهی معقولی است. از آنجا که این ردیاب ها در زیر خودرو جاسازی می شود در معرض دید نبوده و به راحتی نمی توان آن را از کار انداخت. این جی پی اس آهنربایی دارای مصرف بالایی نبوده و به طور کلی خرید این محصول به دلیل کاربرد خاص آن از هر نظر مقرون به صرفه است.