رئیس سابق امنیت فضایی اسرائیل می گوید که موجودات بیگانه وجود دارند ، ترامپ از این موضوع اطلاع دارد

TEL AVIV: در میان بحث ها در مورد وجود بیگانگان ، سابق رئیس امنیت فضایی اسرائیل گفته است وجود “فدراسیون کهکشانی“و اسرائیل و ایالات متحده با آنها سر و کار داشته اند بیگانگان برای سالها.
هایم اشد ، رئیس سابق امنیت فضایی 87 ساله ، توضیحات بیشتری در مورد دقیقاً نوع توافق نامه های موجود بین بیگانگان و ایالات متحده داده است که ظاهراً به این دلیل صورت گرفته است که آنها مایل به تحقیق و درک “ساختار جهان” هستند. “، جروزالم پست گزارش به نقل از یک رسانه اسرائیلی یدیوت آاهارونوت گزارش داد.
وی همچنین گفت: “این همکاری شامل یک پایگاه مخفی زیرزمینی در مریخ است که در آن نمایندگان آمریکایی و بیگانه حضور دارند.”
اشد در مصاحبه با روزنامه اسرائیلی تأکید کرد که رئیس جمهور آمریکا دونالد ترامپ از آنها آگاه است و اینکه “در آستانه” است که همه را از وجود آنها آگاه می کند. با این وجود ، فدراسیون کهکشانی او را از این کار متوقف کرد و گفت که آنها آرزو دارند از هیستری گسترده جلوگیری کنند ، زیرا احساس کردند بشریت باید “تکامل یابد و به مرحله ای برسد که ما درک کنیم فضا و سفینه های فضایی چیست”.
وی در مورد اینکه چرا اکنون ترجیح داد این اطلاعات را فاش کند گفت: “اگر پنج سال پیش به آنچه امروز می گویم می رسیدم ، در بیمارستان بستری می شدم.”
وی افزود: “امروز ، آنها در حال حاضر به طور متفاوتی صحبت می كنند. من چیزی برای از دست دادن ندارم. من مدارك و جوایز خود را دریافت كرده ام.