حضور 4+1 فروشگاه خوشنام ، قدرتمند و معروف در فضای مجازی


معرفی 4+1 <span class=changed>فروشگاه</span> <span class=changed>نو</span> <span class=changed>اسباب و اثاث</span> خانگی” width=”640″ height=”424″ /></figure>
<p>فهرست:</p>
<ol>
<li><a href=مولودی مال
  • کالی ناب
  • خانگی لند
  • پیشرو مال
  • آبیدر استوک
  • فروشگاه اثاثیه خانگی با پشتوانه واردات مستقیم، مولودی محصول Moloudimall

    فروشگاه اینترنتی اسباب خانگی گروه مولودی متاع اصلی بیش از سه دهه عمل فن ای در حوزه لوازم خانگی، یعنی از سال 1370 سرگرم به کار و ارائه بهترین محصولات و برندهای بازار هستش، گروه مولودی جنس در زمینه فروش لوازم خانگی کلیدی دقت به استانداردها و نیاز مشتریان با بالاترین میزان مرغوب بودن و مناسبت ترین قیمت، عمل خود را در فضای آنلاین و فروش اینترنتی آغاز کرده است.

    هم هم اکنون مولودی مال مفتخر می باشد که اهمیت دقت به رضایت مشتریان و همکاران جزوء خوش نام ترین های بازار اسباب خانگی جمهوری اسلامی ایران باشد. در گفتگویی که حساس مادح مولودی مدیریت ارشد این مجموعه داشتیم، پیام زیبای ایشان را به نسبت مشتریان همین تیم یار آوردیم:

    امید است که مشتریان دائمی و دیرین نیز اصلی حضور در باشگاه مشتریان تارنما مولودی مال، ما را مفتخر کنند و همزمان از هدایا و تخفیفات ویژه وب سایت اینترنتی اسباب خانگی مولودی جنس برای مشتریان دیرین به کار گیری نمایند. آرزوی مولودی مال، کمال راضی بودن مشتری عزیز از خرید خود، می‌باشد.

    مادح مولودی (مدیر ارشد مولودی مال)

    برای مراجعه به وبسایت مولودی مال میتوانید از آدرس ذیل استفاده نمایید:

    آدرس وب سایت رسمی مجموعه مولودی مال: مولودی مال

    لوگو مولودی مال
    لوگو مولودی مال

    فروشگاه اینترنتی کالای ناب خانگی، کالی ناب Kalinab

    فروشگاه کالی ناب در سالهای قبلی به عنوان یکی از از تامین کنندگان بازار همواره بر سر زبان‌ها بوده است، این شرکت کار خود در زمینه اثاثیه خانگی را از سال ۲۰۱۸ حساس واردات محصولات حیاتی میزان مرغوب بودن دیجیتال آغاز کرد. محصولاتی عمدتا حساس برند های اپل، شیائومی، انکرو… سیاست همین کمپانی از به عبارتی نخست بر همین اصل بوده هست که لیاقت خریدار کالی ناب خرید کردن یک فرآورده کلیدی کیفیت و راضی بودن بخش میباشد و نه هر کلایی حیاتی هر قیمیتی.

    اهداف چهارگانه کالی ناب « فروش کالای اورجینال» – «ارسال به موقع کالا» – «برخورداری از ارزش رقابتی» و «خدمات پس از فروش مناسب» می‌باشد. طبیعی می باشد هنگامی که هدف شما هم ارائه محصولات کلیدی کیفیت و هم ارزش مناسب و رقابتی هست کار دوچندان پیچیده و مشکلی را پیش بر روی خویش کالی ناب خواهید گذاشت. اما همین تیم امیدوار هست که به کمک پروردگار و تلاش همکاران کماکان که تا به امروز در تحقق همین اهمیت موفق بوده‌اند در آینده هم جهت جلب راضی بودن مندی بخش اعظم مشتریانشان همت ببیشتری صورت بدهند.

    کالی ناب بی رقیب در بها محصولات شیائومی در بازار

    در ضمن مغازه کالی ناب رو در حوزه محصولات شیائومی اعم از: تلویزیون شیائومی، جاروبرقی رباتی شیائومی، مانیتور های شیائومی، اسکوتر شیائومی، تصفیه هوای شیائومی، بخار پز و محصولات خانگی خاصتا شیائومی حیاتی قیمت رقابتی و عالی به نسبت بازار بها محصولات شیائومی در حیث گرفت.

    برای مراجعه به فروشگاه کالی ناب و دیدن قیمتهای محشر محصولات شیائومی می‌توانید بر بر روی لینک و پیوند ذیل کلیک نمایید:

    آدرس وب وب سایت دکان اینترنتی کالی ناب: کالی ناب

    لوگو کالی ناب
    لوگو دکان کالی ناب

    فروشگاه محصولات خانه و جهیزیه عروس خانگی لند Khanegiland

    یک وبسایت آیتم پسند به جهت بانوان و نوعروسان خلل پسند، مجموعه خانگی لند از سال ۹۶ به عنوان یک بازرگانی مطمئن و به شکل حرفه‌ای در بازار بانه حضور داشته میباشد و از در آغاز سرمایه خود را بر تنظیم محصولات حیاتی میزان مرغوب بودن سازه گذارده است.

    بهار سال ۱۴۰۰ کرکره فروشگاه اینترنتی خانگی لند را بالا رفت. خانگی لند متولد شد تا اصلی خدماتی مختلف و گلچین نمودن از بهترین برندهای بازار به جای تمامی چیز فروشی و فروش نامطمئن، اهمیت نگاهی با و هدف رضایت مشتریان خویش را از در میان تنوع کالاهای موجود در بازار بهترین ها را به زعم نظرات کارشناسان خود گزینش کند؛ مطمئن‌تر، دارای کیفیت‌تر و دارای بها های منصفانه را به مشتریان جانِ خود ارائه دهد. 

    فروشگاه اینترنتی اسباب و اثاث خانگی اورجینال

    در رابطه اهمیت وب سایت خانگی لند دارای رئیس فروش متشخص همین تیم توانمند و مهم کیفیت کلام کردیم و از کیفیت محصولات و تنوع بسیار فراوان این سایت به نسبت سایر سایتها فروش اینترنتی محصولات اثاثیه خانگی سوال پرسیدیم، البته پاسخ آقای هیمن عبداله پوری مضاعف جذاب و به اندازه بود:

    در سال چهارم کار خواستیم کاری بزرگ‌تر نماییم و گامی جدید برداریم. آستین‌ها را بالا زدیم و اصلی مجموعه‌ای از بهترین مراکز مستقیم صادرات محصولات اثاثیه خانگی و اسباب و اثاث جانبی بر سر میز گفتمان نشستیم و با متخصصین همین راستا در جهت همکاری برای پشتیبانی و هدایت خرید مشتریان به توافق رسیدیم. و ما تصمیم داریم در ادامه این مسیر، قدم‌های محکم‌تری برداریم.

    آقای هیمن عبداله‌پوری مدیریت فروش مجموعه خانگی لند

    مشاهده و تحلیل محصولات وبسایت خانگی لند سفارش میشه، مخصوصا به جهت بانوان و دوستانی که به جهت تهیه و تنظیم جهیزیه عروس در تکاپو هستند.

    خانگی لند لوگو
    لوگو دکان اینترنتی خانگی لند

    آدرس سایت خانگی لند یکی از از بهترین مراجع تنظیم و خرید کردن جهیزیه عروس از بانه: خانگی لند

    پیشرومال یک وب سایت جامع از اسباب خانگی و محصولات تکنولوژی روز عالم pishromall

    سایت مغازه اینترنتی پیشرو مال ، از ذیل مجموعه سایتهایی می باشد که تمرکز مهم آنان بر محصولات یگانه و تکنولوژیک است، همین فروشگاه در سال 1400 اهمیت فروش محصولات تارنما آمازون در کشور ایران و کلیدی قیمت کاهش از این تارنما بر سر زبانها افتاد.

    پیشرومال به صورت جدی، فعالیت خویش را در زمینه محصولات ‘خانگی گجت و جانبی دارای کیفیت و گارانتی دار در سال 1401 شروع کرد. هدف این مجموعه فروش محصولات مهم میزان مرغوب بودن و اساسی ارزش های مناسب و سرویس ها مختلفی از دیگر تارنما ها می باشد. گروه پیشرومال عملکرد بر ارسال محصولات در پر سرعت ترین دوران و بالاترین خدمات را دارد.

    مشاوره خرید کردن و پشتیبانی مشتریان در کمترین زمان ممکن را دارد. بها محصولات موجود در پیشرومال همت شده همواره به روز باشد و میتوانید حیاتی تصور سهل وآسان تصویب سفارش نمائید.

    در واقع مورد قضیه خاصی که پیشرو مال را در گزیده این مقاله ما گنجانده حضور گسترده محصولات وبسایت چیره آمازون در محصولات همین تارنما اینترنتی می باشد.

    حتما سری به این سایت بزنید، احتمالا شما هم نظیر ما محصولاتی رو اونجا پیدا نمایید که در بقیه سایتها یا سرچ های اینترنتی اهل ایران نتونید ببینید:

    سایت پیشرومال: پیشرومال

    فروشگاه پیشرومال
    لوگو دکان پیشرومال

    یک وب سایت بینظیر برای خرید لپ تاپ استوک، مارک اسم آشنای آبیدر استوک Abidarstok

    اما برسیم به معرفی پنجمی مورد از لیست معرفی 1+4 مغازه برتر، فروشگاهی غیر اسباب و اثاث خانگی ولی حتمی به جهت علاقمندان به لپ تاپ و خرید کردن لپ تاپ، فروشگاه اینترنتی آبیدر استوک به تیتر سایت فروش لپ تاپ استوک از سال ٩٧ سرگرم به فعالیت شده است.

    خرید اینترنتی لپ تاپ استوک این امکان را به جهت مشتریان مهیا می‌آورد که ارزش ها را مقایسه نمایند و بتوانند مدل‌های متنوعی را تحلیل کنند. نکته جذاب در گزینه لپ تاپ استوک بها آن است. بودجه آیتم نیاز برای خرید لپ تاپ استوک تقریبا یک سوم میزان دارایی آیتم نیاز به جهت خرید یک لپتاپ تازه مهم مشخصاتی شبیه است.

    اما آنچه مغازه لپ تاپ آبیدر استوک را از سایر رقبا مختلفی می کند، علاوه بر قیمت منصفانه و رقابتی پشتیبانی و مشاوره خوب قبل از خرید کردن لپ تاپ استوک می باشد. شما میتوانید قبل از خرید هر لپ تاپی اهمیت همین گروه در رابطه باشید و محصولات همین دکان رو یه نگاه بندازید.

    آبیدر استوک، پشتیبانی و خرید کردن سوای نگرانی

    مسئله اهمیت در خرید کردن لپ تاپ های استوک کیفیت و اطمینان از کارکرد و سالم بودن دستگاه است، آبیدر استوک در یک ابتکار عالی به جهت راحتی تصور مشتریان، مطلقا قبل از ارسال لپ تاپ تصاویر و عکسهای تام دستگاه را برای مشتریان ارسال میکنند.

    همچنین مهلت استفاده مشخصی را برای کاربران در لحاظ گرفته اند که در صورتی که در زمانه به کار گیری مشکلی متوجه دستگاه شد سوای هزینه دستگاه را رجوع داده و یا هزینه را به حساب خریدار واریز می کنند و یا دستگاهی سوای خلل احتمالی برای ایشان ارسال میکنند.

    یکی دیگر از خدماتی که توسط آبیدر استوک ارائه می‌شود، امکان تحویل حضوری لپ تاپ استوک در شهر تهران می‌باشد. اهمیت اعتنا به حجم بالای سفارشات، همت کرده‌ایم تا ارسال دستگاه‌ها در اسرع انجام شود. (معمولا کاهش از ۴ روز کاری)

    برای خرید و یا مشاهده جور های محشر لپ تاپ استوک مطلقا به آبیدر استوک سر بزنید:

    خرید و ارزش لپ تاپ استوک : آبیدر استوک

    در غایت در یک جدول میتوانیم این چهار مغازه رو اساسی هم مقایسه کنیم:

    در جدول ذیل تلاش کردیم بهترین ویژگی های هر مغازه اینترنتی را در یک نگاه به شما عرضه داریم.

    نام فروشگاه تنوع محصولات محصولات خاص پشتیبانی واردات مستقیم تحویل در محل پشتیبانی
    مولودی مال بالا بله بله بله عالی
    کالی ناب بالا بله (شیائومی) بله بله عالی
    خانگی لند بالا بله (جهیزیه عروس) خیر بله عالی
    پیشرو مال متوسط بله (محصولات آمازون) بله برای تهران خوب
    آبیدر استوک بالا بله (مایکروسافت سرفیس) بله برای تهران عالی
    جدول مقایسه خدمات 1+4 فروشگاه معرفی شده

    در صورتی که شما هم مغازه مهربانی میشناسید مسلما معرفی کنید.

    نکات حساس در خرید کردن اینترنتی

    امکان خرید کردن و فروش امن از شیوه اینترنت، عاملی دارای برای موفقیت کسب‌وکارهای اینترنتی است. بسیاری از مشتریان نسبت به این مدل معاملات شک وتردید دارا هستند زیرا نگران‌اند که اطلاعات شخصیشان به وسیله هکرها یا این که کلاهبرداران اینترنتی به سرقت برود. اهمیت یاری دانش روز و فناوری‌های نوین، انجام معاملات امن امکان‌پذیر می‌شود.

    این فناوری‌ها به‌سرعت در هم اکنون پیشرفت‌ میباشند و هر روز برای امنیت و راحتی بیشتر خرید کردن و فروش اینترنتی یک استراتژی نو ابتکار عمل می‌شود. حیاتی وجودِ این، هنوز نیز بخش اعظمی از صاحبان کسب‌وکار و مشتریانشان در به کارگیری از internet شک وتردید دارا‌هستند و نگران مسائل امنیتی هستند.

    نکته اهمیت که در خرید اینترنتی باید به آن دقت نمایید همین است که خرید کردن خود را از یک وبسایت دارای و خوش سابقه انجام دهید. قطعا نظرات اعضا در ارتباط اهمیت ارآیه کالا و راضی بودن مشتریان را در حیث بگیرید.

    به این نکته دقت نمایید که به جهت پیدا نمودن تارنما های اعتبار در نتیجه های کاوش ممکن می باشد تقلبی شکل دهد تا شما را به بیراهه ببرد، پس عملکرد نمایید سایت هایی که میشناسید را گزینش نمایید نه لزوما تارنما هایی که در نتیجه ها ابتدایی وب سایت گوگل بالا آمده اند. در اسم سایت مراقب خطا املایی یا این که دامنه ی آن (به تیتر مثال .net به جای .com .net) باشید و بدون شک از درستی و درستی آدرس وبسایت اطمینان حاصل کنید.

    حتما از سایتهای اهمیت ssl اعتبار خرید کنید

    هرگز اصلی استفاده از کارت اعتباری خویش از سایتی که رمزگذاری SSL (لایه سوکت های امن) را کارگزاری نکرده هست ، هیچ خرید آنلاین و یا پرداخت بانکی اینترنتی را انجام ندهید. اما این آیتم را چگونه متوجه شویم؟ سایتی که دارای SSL رمزگذاری شده می باشد آدرس اینترنتی آن مهم HTTPS شروع می شود نیکی فقط اهمیت HTTP.

    علاوه بر همین نمادی از یک قفل کوچک نیز در آدرس توشه آن ظواهر می شود ، که به طور معمول در سمت چپ URL در نوار آدرس یا نوار موقعیت زیر قرار دارااست که منزلت قرارگیری آن ، بستگی به دسته مرورگر شما دارد. استاندارد HTTPS درحال حاضر حتی در تارنما هایی که خرید اینترنتی را ارائه نمی دهند هم فعال است ونشانه ای از امن بودن آن وبسایت دارد. این استاندارد تا جایی اصلی است که گوگل Chrome هر ورقه ی سوای رمزگذاری SSL را به عنوان “ایمن نیست” پرچم گذاری می کند.

    از رمز دوم پویا استعمال کنید

    رمز پویا کارت بانکی یکی از اصلی‌ترین موردها امنیتی برای دوری از کلاه‌برداری‌های اینترنتی و روش‌های متفاوت برداشت غیرمجاز از حساب‌های بانکی محسوب می‌شود. همین روز‌ها کلاه‌برداری اینترنتی دارای روش‌های مختلف برداشت غیرمجاز از حساب‌های بانکی در مملکت بسیار گسترده شده و بسیاری از کسانی که داده ها یه خرده از روش‌های سارقان امروزی دارند در گیر ضرر‌های هنگفتی شده‌اند. پلیس فتا اعلام کرده که در سال ۹۷، ۲۰ تا ۲۵ هزار پرونده برداشت غیرمجاز که بخش مهمی از آن‌ها به خاطر ناآگاهی مردمی بوده تشکیل‌شده است.

    در وضعیت رمز اثبات شما برای خرید کردن اینترنتی یا انتقال وجه اینترنتی یک رمز دوم مستمر دارید که آن را در کنار مشخصات دیگری مانند شماره کارت، کد CVV۲ و تاریخ انقضا وارد می‌کنید. در کلاه‌برداری به نحوه فیشینگ سارقان به شکلی اعضا را فریب می‌دهند و آن‌ها را به یک برگه جعلی پرداخت می‌کشانند.

    مطرح شدن رمز یک‌بار مصرف یا همان رمز پویا راهکاری به جهت رسیدن به امنیت در سرویس ها اینترنتی است. در مقابل رمز ثابت، رمز پویا قرار دارد و به معنای کلمه و واژه رمزی است که می‌تواند فقط برای یک بار در تراکنش آیتم به کارگیری قرار گیرد. بر پایه آنچه پلیس فتا اعلام کرده فیشینگ استدلال شکل‌گیری یک‌سوم جرائم سایبری در مرزو بوم است. به همین خاطر استعمال از رمز دوم یکبارمصرف به‌جای رمز ثابت در دستور کار قرارگرفته است؛ به‌طوری‌که پیش‌بینی می‌شود حساس جایگزین شده رمز یکبارمصرف از سوی همگی بانک‌ها می‌توان مقدار قربانیان فیشینگ را به‌طورجدی کمتر داد.

    با پویاسازی رمز دوم کارت‌های بانکی، احتمال سوء‌استفاده از کارت به شدت کاهش می‌یابد و دارندگان کارت‌های بانکی می‌توانند به جای استفاده از یک رمز دوم ایستا (ثابت)، در هر توشه خرید اینترنتی یا پرداخت‌های تهیدست رمز دوم کارت، از رمز پویا که خزانه در اختیارشان قرار می‌دهد، استعمال کنند.

    اهمیت داشتن درگاه پرداخت

    یکی از بهترین عمل هایی که در سال های آخر در درون مملکت شروع شده، تصویب و جهت دهی مغازه های اینترنتی است. علامت اعتماد الکترونیکی که بوسیله وزارت صنعت، معدن و تجارت کشور ایران به دکان های آنلاین دیتا می شود بهترین شیوه به جهت تشخیص و شناسایی یک وب سایت اعتبار از وب وب سایت های نا امن و کلاهبردار است.

    تمامی دکان های آنلاین می توانند حیاتی ثبت اسم اینترنتی در سامانه آرم اعتماد الکترونیکی به نشانی www.enamad.ir خواهش تصویب اطلاعات و اختصاص علامت اعتماد را داشته باشند. همینطور همه مغازه های مورد تایید می بایست نشانه اعتماد الکترونیکی را (که به شکل یک e آبی رنگ به همپا یک یا این که چند نقطه طلایی رنگ است) در معرض دید بازدیدکنندگان قرار دهند.

    نکته چهارم: همان طور که می دانید جعل کردن یک آیکون گرافیکی کار چندان دشواری نیست. در عاقبت درصورتیکه میخواهید از امنیت یک وب وب سایت به طور کامل مطمئن گردید کافی میباشد به کاغذ کسب و کارهای حساس آرم اعتماد الکترونیکی در این وب تارنما مراجعه کنید و اصلی یک جست و جوی ساده، از طبقه بندی شدن تارنما آیتم نظر اطمینان پیدا کنید.

    درگاه بانکی را بررسی کنید

    فروشگاه های آنلاین برای خرید کردن های الکترونیکی از درگاه های متصل به بانک های طرف قرارداد به کار گیری می کنند. پس در این در آغاز بایستی اعتنا داشته باشید که هیچ گاه به فروشگاهی که به جهت انتقال مبلغ خرید از شماره کارت شخصی استعمال می کند اعتماد نکنید. درگاه های بانکی کلیدی استفاده از پروتکل های امن SSL رابطه شما را با بانک آیتم لحاظ برقرار می کنند. به این ترتیب چنانچه به نوار نشانی وب تارنما بانکی که از طریق فروشگاه به آن متصل شده اید اعتنا کنید، در شروع آن می بایست کلمه https را تماشا کنید. چنانچه صفحه خزانه مورد لحاظ کلیدی عبارت http می باشد هیچ گاه دیتاها حساب بانکی خویش را در آن وارد کنید.

    نکته سوم: در هنگام وارد نمودن دیتاها کارتتان در برگه بانک مورد نظر، حتی درصورتیکه همه وضعیت دیگر هم مثبت بودند تا جای ممکن از ورقه دکمه های مجازی (Virtual Keyboard) استفاده کنید تا ضریب امنیتی فعالیت شما بالاتر باشد. همچنین تا حد امکان از کافی نت ها و رایانه های موجود در مراکز عمومی نظیر مدرسه های و دانش گاه به جهت انجام خرید اینترنتی استفاده نکنید.

    از مرورگر به روز به کارگیری کنید

    بسیاری از اشخاص از مرورگرهای سابق و غیراستاندارد نظیر internet اکسپلورر نسخه ۶ یا این که مرورگرهای قدیمی دیگر استفاده می‌کنند.

    توجه فرمایید که اگر به سلامت دیتاها خود اهمیت می‌دهید و دوست دارید که سایت‌های فروشگاه‌های اینترنتی را به صحت روی مرورگر خویش ببینید، از پایانی ورژن مرورگر مورد علاقه‌تان استعمال کنید. چون در اصل مرورگرها خود کلیدی مشکلات و حفره‌های امنیتی هستند که اهمیت کشف آنها نسخه‌ای جدید جهت پوشش همین حفره‌های امنیتی عرضه خواهد شد. پس از نهایی نسخه مرورگرتان به جهت خرید الکترونیکی به کار گیری کنید.

     

    روش فعالسازی رمز پویا برای خرید کردن اینترنتی

    پویاسازی رمز دوم کارت‌های بانکی صرفا و فقط بوسیله خزانه صادرکننده کارت انجام می‌شود و مشتریان هر خزانه می‌توانند به جهت اطلاع از روش‌های فعال‌سازی رمز پویای کارت خود به شعب آن خزانه مراجعه کنند. همچنین اخذ رمز پویا از طریق پیامک و یا راهکار‌های مبتنی بر کد‌های دستوری (USSD) از دیگر روش‌های مهیا شده به جهت ارائه آن به مشتریان توسط بانک‌ها است. خزانه مرکزی هم با هدف آنالیز و راهبری همین پیامک‌ها، سامانه هریم (هدایت رمز‌های یکبار مصرف) را از شروع دی‌ماه راه‌اندازی خواهد کرد.

    در اکثر بانک‌ها باجه‌ای به خواسته ارائه خدمات الکترونیک در لحاظ گرفته شده و مشتریان هر خزانه به جهت اخذ هدایت و خدمات مرتبط اهمیت رمز پویا می‌توانند به همین باجه‌ها مراجعه کرده و سرویس ها اخذ کنند. همچنین در رخ بروز مشکل، مشتریان می‌توانند همین مهم را از طریق روابط‌عمومی مدیریت شعب هر خزانه پیگیری کنند. یا این که اهمیت مرکز پشتیبانی تلفنی بانک تماس بگیرند.

    نکات پایانی

    معمولا فروشگاه‌های آنلاین، خدمات پرداخت اینترنتی را از طریق یک عدد از بانک‌های سرزمین اخذ می‌کنند. در پرداخت‌های آنلاین زمانی می‌خواهید مرحله پرداخت وجه را از طرز کارت انجام بدهید وارد درگاه پرداخت خزانه مربوطه خواهید شد.

    بسیاری از سارقان اینترنتی با طراحی و ایجاد درگاه‌هایی مشابه به درگاه‌های با بانکی و آدرس‌های مشابه آن را در اختیار اعضا قرار داده و به محض وارد کردن دیتاها بانکی، مبادرت به سرقت دیتاها حساب‌های بانکی و در نهایت سرقت وجوه از حساب بانکی عضو می‌کنند، لذا باید نسبت به فعال نمودن رمز پویا (یکبار مصرف) حساب بانکی خود مبادرت کنند.

    مجرمان سایبری اهمیت ارائه کالاهای ارزان‌تر قیمت‌های استثنایی و اعتقاد نکردنی و طرح‌های وسوسه انگیز اعم از کالا، البسه و کیف و کفش، لوازم خانگی و بسته‌های هدیه اقدام به کلاهبرداری از شهروندان می‌کنند یا این که کاربر را وارد صفحه جعلی و شبیه سازی شده بانک کرده یا این که در بعضی از سایت‌های تبلیغاتی وخرید و فروش مثل دیوارو شیپور اقدام به گرفتن چکیده از پول محصول به تیتر پیش پرداخت یا به عبارتی بیعانه کرده و آنگاه جدا ارتباط می‌کنند.

    در انتها گشوده هم می بایست به همین نکته اشاره نماییم که یک فروشگاه معتبر را نمی توان تنها اصلی توجه به رتبه آن در وب سایت هایی نظیر الکسا یا تعداد دنبال کنندگان و عضوهای آن شناخت و ممکن می باشد یک ورقه فروشگاهی معمولی در اینستاگرام، امنیت بیشتری از یک وب وب سایت لبریز زرق و برق اینترنتی با هزاران تماشا کننده و درجه جهانی بالا داشته باشد. کلیدی رعایت این نکات بی آلایش می توانید خریدی امن و بی دردسر داشته باشید.

    در دهه اخیر، دارای اعتنا به شتاب بالای خرید، سرعت بالای ارسال، هزینه کمتر و صرفه جویی از اتلاف وقت اشخاص به خرید کردن اینترنتی رغبت مضاعف زیادی نشان داده‌اند اما نکته‌ای که همواره از شروع کسب و کارهای اینترنتی مطرح بود و اشخاص نسبت به آ ن نگرانی‌هایی داشتند «عدم وجود اعتماد» است.

    به یاد داشته باشید که اهمیت توجه به دغدغه‌های اشخاص در دنیای کنونی، خرید کردن اینترنتی در هر جایی از دنیا فرار و گریز ناپذیر است. از این رو ملاحضات و نکته ها بالا از مهمترین مواردی میباشد که می‌تواند به جهت اعتماد به یک فروشگاه اینترنتی به شما یاری نماید و درایت شما را نسبت به خطرات و مشکلات احتمالی آینده بالا غالب شود تا در نهایت خرید اینترنتی فارغ از دغدغه‌ای را تجربه نمایید.

    امیدواریم این مقاله توانسته باشد برای شما در خرید کردن اینترنتی خوبتر امداد کننده و راهنما باشد.

    با تشکر