تابلو مولتی استایل و قیمت آن

قیمت ورق مولتی استایل در مقابل پلکسی کمتر و به صرفهتر است؛ به همین دلیل مورد استفاده بیشتری قرار میگیرد. زیبایی آنها با انعکاس آینه مانندی که دارند دو چندان می شود و برای همین روز به روز به محبوبیت بیشتری دست پیدا می کنند. مولتی استایل کمی خشک هست اما قابلیت انعطاف پذیری دارد و اگر آن را بیش از حد خم نکنید می توانید به راحتی به آن شکل و فرم دهید.

ورق نقره ای مولتی استایل است نکته بسیار اقتصادی و به راحتی در برش در حوزه های دیگر. تفاوت عمده این نوع پلاک با پلاکهای فلزی ( برنجی و غیره ) عدم تاثیر رطوبت هوا بر آن است. استفاده از این نوع چاپ در دکوراسیون داخلی بسیار پرکاربرد است. مولتی استایل در دو رنگ طلایی و نقره ای بسیار رایج است و طرح روی آن به دو دسته ساده براق و خش دار مات تقسیم می شود. فرآیند مربوط به چاپ داغ و چاپ روی صفحه و چسباندن آن بر روی ورق و سایر پردازشهایی از این قبیل بر روی این ورق ها امکان پذیر است.

به علت دقت بالای دستگاه لیزر اجرای هر طرح و برش روی ورق مولتی استایل با کیفیت زیادی انجام میشود. مزایای این ورق ها باعث شده تا کاربردهای زیادی داشته باشند. این ورق ها از دو لایه ساخته شده اند اما با این حال مقاومت شان به اندازه فلز نیست هرچند مزایای بیشماری که دارد همچون هزینه کمتر، وزن سبک تر، قابلیت نصب آسان، قابلیت حکاکی آسان و غیره باعث می شود که به فلز ترجیح داده شود. باید توجه داشته باشید که مولتی استایل مقاومت کمتری نسبت به فلز دارد.

رنگ طلایی و نقره ای و گهگاهی رنگ مسی یا برنز جلوه خاصی به آن می بخشد و برای چنین کاربردی عملاً گزینه ای ایده آل است. همچنین ورق مولتی استایل پشت چسب دار هم در فروشگاه موجود است که عملاً نصب آن را آسان می کند. ابعاد ورق های مولتی استایل چگونه است؟ ساده، برفکی، خشدار و طرح دار از الگوهای مختلف ورق مولتی استایل هستند.

اگر شما این مقاله آموزنده را دوست داشتید و می خواهید اطلاعات بیشتری در مورد قاب مولتی استایل لطفا از سایت ما دیدن کنید.