بهترین کرم لایه بردار و روشن کننده

روش استفاده: ابتدا پوست خود را مرطوب کنید و سپس ژل بایودرما را بر روی سطح پوست بمالید اما حواستان باشد که با چشمتان برخورد نکند. به میزان 1 تا 2 دقیقه آن را بر روی صورت خود ماساژ دهید و سپس صورتتان را با آب بشویید. روش استفاده: این ماسک را بر روی تمام صورت به جز چشمها پهن کنید و ماساژ دهید و در نهایت صورتتان را با آب به آرامی بشویید. 3- اسکراب را با ماساژهای دورانی کوچک بر روی پوست شروع کنید و این کار را برای تمام سطح پوست انجام دهید.

اسکراب ایرانی آدرا حجمی معادل ۱۵۰ میلیلیتر داشته و برای استفاده بر روی پوست صورت مناسب است. برای جداسازی سلولهای مرده پوستی روی سطح پوست صورت میتوانید از این اسکراب استفاده کنید. نکته: در صورت ایجاد قرمزی و حساسیت فواصل استفاده از این محصول را بیشتر کنید. هنگامی که به وسیله مواد و یا انواع دستگاهها به صورت خانگی و غیرخانگی لایهای از سطح پوست برداشته میشود، به آن لایهبرداری یا پیلینگ پوست گفته میشود.

این محصول به دلیل داشتن عصاره گل میمون و آلوئهورا دارای بوی بسیار خوشی است. همچنین عصاره آلوئهورا موجود در آن هم موجب زیباسازی، شادابی و سالم ماندن پوست میشود. عصاره جنسینگ یکی دیگر از ترکیبات به کار رفته در این محصول است که موجب جلوگیری از پیری زودرس پوست و جوانی و شادابی پوست میشود.

پوست ما به طور معمول روزانه میلیاردها سلول را از دست می دهد. تیم ما با مشاهده مدلهای مختلف این محصول در فروشگاههای معتبر و بررسی نظرات خریداران و سایر کاربران، به محصولات منتخبی دست یافته ایم که انتخاب را از بین گزینههای موجود در بازار برای شما بسیار آسان تر خواهد کرد. سایر مزایای محصولات مراقبت پوستی مانند کرم لایه بردار ۱۰% فیس دوکس این است که میتوانند نقاط تیره پوستی را درخشان کرده و از بروز جوشهای سرسیاه و آکنه جلوگیری نمایند.کرم لایه بردار ۱۰% AHA فیس دوکس مدل Alphasome در از بین بردن لایه خارجی و تیره سطح پوست و پدیدار شدن لایه زنده روی پوست موثر است.

اگر شما این مقاله آموزنده را دوست داشتید و می خواهید اطلاعات بیشتری در مورد کرم لایه بردار و روشن کننده لطفا از سایت ما دیدن کنید.