اینستاگرام ویژگی “مارک محتوای مارک دار” را در Reels | اخبار

نوامبر 24 ، 2020 ، 04:00 AM ISTمنبع: ANI

اینستاگرام به روزرسانی های جدیدی را برای محتوای مارک دار در پلتفرم خود اعلام کرده است ، از جمله ویژگی “برچسب محتوای مارک دار” در Reels. اینستاگرام برچسب محتوای مارک دار را به Reels راه اندازی کرده و به زودی برای Live نیز راه اندازی می شود. اینستاگرام همچنین روند کاری جدیدی را آغاز می کند که در آن تبلیغ کنندگان می توانند تبلیغات محتوای مارک دار را ایجاد کنند بدون اینکه نیازی باشد که آنها ابتدا به صورت ارگانیک در اینستاگرام پست کنند. در نتیجه ، مارک ها وقتی می خواهند تبلیغات Branded Content را اجرا کنند ، با محدودیت های کمتری انعطاف بیشتری خواهند داشت. تبلیغات محتوای مارک دار در Instagram Stories اکنون می تواند شامل عناصر قابل لمس باشد ، مانندmentions ، مکان و هشتگ ها. اینستاگرام اخیراً این توانایی را برای مشاغل و سازندگان ایجاد کرده است که برای پست های فید محتوای مارک دار خود در اینستاگرام حداقل سن را تعیین کنند. اکنون سازندگان می توانند حداقل سن پیش فرض یا حداقل سن را برای کشورهای خاص یا ترکیبی از هر دو را تعیین کنند.