اما اصلا گوش الاغی چیست؟

رفتن به استخر و شنا نیز به مدت حداقل هشت هفته ممنوع می باشد. توجه داشته باشید که انجام فعالیت های شدید بدنی مانند بلند کردن اجسام سنگین و هم چنین ورزش، به مدت دو هفته ممنوع خواهد بود. جراحی زیبایی گوش در تهران و یا اتوپلاستی نوعی جراحی زیبایی برای افرادی است که دارای گوش های نامتقارن و یا برجسته هستند. انجام عمل جراحی بر روی یک فرد بزرگسال دارای این مزیت است که میتوان آن را تحت بیحسی موضعی با یا بدون تزریق آرام بخش انجام داد. پس ایجاد برش جراح شکل گوش را اصلاح و دفورمیتی های گوش را رفع می کند و پس از آن برش های ایجاد شده را درمان گوش برجسته در خانه بخیه می کند. پس از آن جراح در درون یا در پشت گوشها و هم جهت با لاله گوش برشهایی را ایجاد میکند. کسانی که عفونت گوش دارند برای انجام جراحی زیبایی اتوپلاستی ابتدا باید عفونت گوش خود را درمان کنند.

اتوپلاستی معمولا برای هر دو گوش انجام می شود که بتواند تقارن بیشتری ایجاد کند.به طور طبیعی لاله گوش و جمجمه باید زاویه ۱۰ تا ۱۵ درجه را تشکیل دهند و در بعضی افراد بدلیل نقص های مادرزادی این زاویه بیش از حد طبیعی است و ظاهری نا میزان را ایجاد می کند . افرادی که سیگار می کشند بایستی قبل از انجام جراحی اتوپلاستی مصرف سیگار را قطع کنند چرا که استفاده از سیگار منجر به کند شدن روند ترمیم پوست می شود . افراد سیگاری قبل از جراحی اتوپلاستی باید مصرف سیگار را قطع نمایند زیرا استفاده از سیگار منجر به کند شدن روند ترمیم پوست می شود . چنانپه گوش شما شکل نا مناسبی دارد می توانید عمل اتوپلاستی گوش را انجام دهید، عمل جراحی زیبایی گوش یک روش کاملا منحصربه فرد است که از طریق مشاوره با جراح زیبایی خود می توانید بهترین نتایج را به دست آورید، جراح زیبایی گوش در کرج قادر است بهترین روش جراحی مناسب برای شما را پیشنهاد دهد و اعتماد به نفس شما را بالا ببرد.

در چنین مواردی، افراد به دلیل عدم توازن و تناسب میان گوش ها و سایر قسمت های صورت خود، اعتماد به نفس خود را از دست می دهند و معمولا سطح می کنند گوش های خود را زیر لباس و یا مو پنهان کنند. گوشها یکی از تاثیرگذارترین اجزای صورت در زیبایی چهره هستند و اگر گمان میکنید گوشها زیر موها پنهان میشوند و در زیبایی چهرهتان نقشی ندارند سخت در اشتباه هستید. اگر شما هم جزو افرادی هستید که گوش هایتان خیلی از سرتان دور است و از این موضوع ناراحت هستید ممکن نیاز به اتوپلاستی داشته باشید. ولی این روشها در ســنین بــالاتر کـاربردی ندارند و در مواردی اگر بستن گوشها سفت باشد، باعث ایجاد خونمردگی و بدشکلی گوشها در کودک میشود و به هیچ عنوان توصیه نمیشود. تمامي گوشهاي طبيعي زيبا هستند ولي مهمترين فاكتور در زيبايي گوشها هماهنگي آنها با سر و صورت است. تمامی گوشهای طبیعی زیبا هستند ولی مهمترین فاکتور در زیبایی گوشها هماهنگی آنها با سر و صورت است. خصوصیات آنها بسیار به کوارترها شبیهاست.

افرادی که در یک حادثه یا در اثر برداشتن تومور ، قسمت یا تمام لاله گوش آنها از بین رفته است . ابتدا باريكه نازكي از پوست پشت گوش برداشته ميشود سپس براي خواباندن غضروف و نزديك كردن آن به سر و همچنين براي جلوگيري از برگشت غضروف لاله گوش به حالت اوليه، پشت غضروف را در قسمتهاي لازم تراشيده و با كمك بخيههاي دائمي چند چين ايجاد ميكنيم و در آخر برش پوستي را ميدوزيم و از آنجا كه محل برش پشت گوش است بعد از عمل، جاي برش قابل ديد نيست و هدف اصلي نزديك كردن لالههاي گوش به سر و قرينهبودن آنهاست. نکته ی اول همان سن رشد لاله ی گوش است که در این سن تکمیل می شود و نکته ی دوم که حائز اهمیت فراوان است، پیشگیری از صدمات روحی -روانی بچه در سنین مدرسه است. این افراد باید حداقل 5 سال سن داشته و زمانی که رشد غضروف گوش به پایان رسیده و بدفرمی آن تثبیت شده است ، اقدام به انجام این عمل جراحی نمایند. نکته ای که در پایان باید به آن اشاره کنیم این است که جراحی گوش، تاثیری در توانایی شنیدن نخواهد گذاشت. نکته ای که باید به آن اشاره کنیم این است که جراحی زیبایی گوش، نتایج دائمی را به همراه دارد.