آشنایی با پنل تنظیمات مودم های ایرانسل 3g و 4g Lte

در پشت مودم tf-i60، سوکت LAN، اتصال کابل برق، سوکت خط تلفن و دکمه ریست کردن مودم قرار دارد. بعد از دو هفته استفاده باید گفت قطعی وصلی شدید داره ، یک بار به توصیه کارشناس ایرانسل و یک بار هم خودم مودم رو ریست کردم تا اینتر نت وصل شه ، باطری فوق العاده ضعیف حداکثر 5 ساعت شارژ ( شرایط شارژ اولیه رو رعایت کردم ) ، نکته جالب بعدی اینکه وقتی منطقه عوض میشه اینر نت از کار میوفته و باید خاموش روشن کنید مثلا از ملاصدرا به ونک ! در اینجا میخواهیم چند روش ساده برای شارژ مودم آموزش دهیم که هر کاربری حتی با کمترین اطلاعات بتواند این کار را انجام دهد. با توجه به قیمت مناسب این محصول و برای رسیدن آن به دست مصرف کننده واقعی تنها امکان خرید یک عدد از این محصول در هر سفارش مقدور می باشد. پس از ثبت سفارش همکاران ما جهت هماهنگی برای فعالسازی سیم کارت با شما تماس خواهند گرفت. باید توجه داشته باشید که مجموع سیم کارت های قبلی شما و سیم کارت هایی که به ما سفارش می دهید نباید بالاتر از 10 عدد باشد. علائم روی صفحه علائم دستگاه میتواند با رنگهای سبز، نارنجی و قرمز به ما کیفیت و نحوه اتصال به شبکه، دریافت پیامک جدید، میزان شارژ باتری و روشن و خاموش بودن وایفای دستگاه را نشان دهد.

به کمک پشتیبانی از این استانداردها میتوان اینترنت بیسیم را با کیفیت بالا و پوشش گسترده در محیط تجربه کرد. پشتیبانی همزمان از 4 عدد SSID از قابلیتهای بسیار خوب TF-i60 است. گزینه ی دیگری در این صفحه با عنوان SSID Broadcast وجود دارد که به صورت پیش فرض در حالت Enable یا فعال قرار دارد. اگر سیم کارت شما از مدل سیم کارت های نسل ۴G و ۴.۵G یا همراه می باشد، در صورتی که سیم کارت را در گوشی هوشمند خود قرار داده اید، می توانید با شارژ کردن اعتبار و اینترنت سیم کارت خود اقدام به استفاده از اینترنت، تماس و پیامک دادن به مخاطبین گوشی خود کنید. یکی از تفاوتهای اصلی مودم TK-۲۵۱۰ Plus با مدل قبلی در تعداد درگاهها است. شاید بتوان گفت تنها تفاوت این دو مودم اینترنت ثابت نسل چهار در تعداد درگاههای شبکه LAN است. با خاموش نمودن آن، شبکه ی وای فای شما مخفی شده و نام شبکه ی شما برای دستگاه های دیگر نمایش داده نمی شود.

از قابلیت وای فای AC پشتیبانی نمی کند. الان، درست زمانی است که شما یکی از مودم های ایرانسل را خریداری کرده اید و دوست دارید هرچه سریعتر به اینترنت وصل شوید، اما نمی دانید باید چه تنظیماتی را برای مودم خود انجام دهید. مودم ایرانسل TF-i60 جزء مدل های عرضه شده مودم ثابت td-lte ایرانسل می باشد، که در شرکت هوآووی برای شرکت ایرانسل طراحی و ساخته شده است. یکی از مدل های گران قیمت مودم های ثابت TD-LTE، مودم ایرانسل TF-i60 می باشد. مودم جیبی ایرانسل مدل CA60 4G دارای باتری لیتیوم یون با ظرفیت 2500 میلی آمپر می باشد. مسئله ای که وجود دارد این است که استفاده از این دکمه، قابلیت ایمنی مودم شما را کاهش داده و باعث هک شدن مودم شما می شود. از جمله امکانات این مودم میتوان به قابلیت اتصال به شبکه 3G ،EDGE ، GPRS و4G ، پنل ارسال و دریافت پیام کوتاه، قابلیت اتصال به اینترنت از طریق کابل و قابلیت اتصال کارت حافظه و به اشتراکگذاری محتوای آن اشاره کرد. مک آدرس تلفیقی از اعداد بر مبنای 16 بوده و برای هر دستگاه در دنیا منحصر به فرد است، با اطلاع داشتن از Mac Address دستگاه های متصل شده می توانید آن ها را از اتصال به مودم خود منع نموده و یا در لیست سفید قرار دهید که در ادامه با این قابلیت نیز آشنا خواهیم شد.

مودم ایرانسل tf-i60 از ۲ سیم کارت TD-LTE و ۴G پشتیبانی می کند.

در جلوی مودم TF-i60، چراغ های مودم قرار گرفته است، که هر کدام نشان دهنده فعالیت و عملکردی در مودم هستند. کاربر مودم TF-i60 H1 میتواند بنابر نیاز خود تا 4 شبکهی بیسیم مستقل را ایجاد کند و هر شبکه را در اختیار گروه خاصی از کاربران قرار دهد. اگر شما دارای مودم ایرانسل TF-i60 هستید حتما برای تنظیمات مودم ایرانسل TF-i60 نیاز به کمک دارید. و استانداردهای امنیتی بالا منجر به این میشود که شما با خیال راحت در فضای اینترنت به جست و جو بپردازید. وقتی میگوییم این مودم برای فضای باز مناسب است؛ مشتریان آن نیز مشخص میشوند. مودم TF-i60 H1 میتواند از شبکههای نسل 4 و 4.5 تلفن همراه پشتیبانی کند و میتوان از سیمکارتهای معمولی (FD) و TD-LTE در آن بهره گرفت. مودم ایرانسل tf-i60 از ۲ سیم کارت TD-LTE و ۴G پشتیبانی می کند. مودم ایرانسل E5372 یکی از مودم های بی سیم و قابل حمل شرکت ایرانسل می باشد. لازم به ذکر است که مودم های ایرانسل جیبی دارای شبکه ۴G و مودم های ایرانسل ثابت دارای شبکه TD-LTE می باشند.

قابلیتی بسیار پرکاربرد می باشد که با استفاده از آن می توان ضریب امنیتی شبکه را افزایش داد. اکنون می توانید با پیدا کردن نام وای فای مودم خود و کلیک بر روی آن و وارد کردن رمز عبور پیش فرض (Wi-Fi Key) که در زیر مودم ایرانسل TF-i60 قرار دارد، به مودم ایرانسل tf-i60 متصل شوید. در بخش Wi-Fi گزینه SSID را ازبین گزینه ها برای تغییر اسم WIFI انتخاب نمایید. پشتیبانی همزمان از 4 عدد SSID از قابلیتهای بسیار خوب این دستگاه است. این موضوع مخصوصا در مورد نسل چهارم اینترنت همراه 4G بیشتر دیده میشود که عدم پشتیبانی از آن حتی در گوشیهای هوشمند پرچمدار وارد شده به بازار ایران هم دیده میشود. یک پورت WAN در این مودم وجود دارد که امکان دریافت اینترنت از دستگاههای دیگر و به اشتراکگذاری آن از طریق شبکهی بیسیم TF-i60 H1 را امکانپذیر میکند. 2. روش دوم این که یک کارت شارژ خریداری کنیم واز طریق آن اینترنت را بارگذاری کنیم.